Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2024-10-14 14:39:40

مقایسه ساندبار بلوتوث شیائومی Redmi TV و کریتیو Stage Air

 

ساندبارها پخش‌کننده‌های صوتی هستند که غالبا به شکل مکعب مستطیل یا استوانه تولید می شود و به شکل افقی در جلوی تلویزیون شما، روی دیوار و... قرار می‌گیرد تا صدا را با حجم و البته کیفیت بیشتر پخش کند. در این مقاله دو ساندبار بلوتوث شیائومی مدل Redmi TV و ساندبار کریتیو مدل Stage Air که از محصولات نسبتا پرطرفدار بازار هستند را با هم مقایسه می کنیم! هر دو ساندبار به صورت بیسیم و بلوتوث قابل اتصال به دستگاه‌ها بوده و از ورودی های AUX نیز پشتیبانی می کنند. با ما در ادامه بررسی این دو محصول همراه باشید.

مقایسه ساندبار بلوتوث شیائومی Redmi TV و کریتیو Stage Air

مشخصات کلی ساندبار Redmi TV و Stage Air

ساندبار Stage Air با ابعاد 70 × 78 × 410 میلی متر در مقایسه با ساندبار ردمی تی وی شیائومی با ابعاد  63 × 64 × 780 میلی متر، از لحاظ طولی جمع تر بوده و این در حالی است که عرض آن بیشتر می‌باشد و از لحاظ سنگینی چیز حدود نصف ساندبار شیائومی وزن دارد.

هر دو ساندبار علاوه بر بهره‌وری از طراحی زیبا، از صدای قدرتمند نیز برخوردار بوده و می توانند مکمل سینماهای خانگی شما نیز باشند. پشتیبانی از اتصال بیسیم و بلوتوث در هر دو محصول، از سیم کشی و به هم ریختگی ظاهری کابل ها جلوگیری می نماید. دارای کنترلرها و دکمه های یکسانی می باشند که شامل کلید های مدیریت صدا، کلید پاور و کلید بلوتوث شده و به کمک آنها می توانید بر عملکرد ساندبار را مدیریت کنید!

مشخصات فنی

ساندبار Stage Air با داشتن یک رادیاتور منفعل بزرگ باس قدرتمند را بدون وجود ساب وافر تولید می‌کند و به کمک این تکنولوژی صوتی مخاطب از صدای مطلوب این ساندبار لذت کافی خواهد برد. در مقابل ساندبار Redmi TV MDZ-34-DA از سیستم صوتی دابلی دیجیتال از نوع دو کاناله بهره برده که مسلما شنوندگان از صدای با کیفیت چیزی کم نداشته باشند. توان خروجی کلی ساندبار Stage Air بیست وات بوده که نسبت به ساندبار Redmi TV که چیزی حدود 30 وات می باشد، کمتر است. پاسخ فرکانسی هر دو محصول ما بین 80 الی 20000 هرتز می باشد که عددی کاملا استاندارد است. (مقاله ما را در خصوص راهنمای خرید ساندبار از دست ندهید.)

درگاه اتصال

درگاه اتصال بیسیم ساندبار Redmi TV با پشتیبانی از نسخه بلوتوث 5.0 نسبت به ساندبار Stage Air که از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می کند بروزتر است، اما با این حال ساندبار Stage Air دارای یک عدد پورت USB 2.0 بوده و شما می توانید با اتصال فلش مموری به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. در طرف مقابل ساندبار Redmi TV MDZ-34-DA دارای ورودی S/PDIF جهت دریافت صدای دیجیتالی بوده و می توانید تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتالی را به ساندبار متصل کنید! هر دو ساندبار از ورودی های AUX پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ و دیگر سیستم های دیجیتالی که فاقد اتصال وایرلس هستند را به آن متصل کنید!

Stage Air

  • بلوتوث نسخه 4.2
  • ورودی AUX
  • ورودی S/PDIF
  • پورت USB
  • پورت HDMI

Redmi TV

  • بلوتوث نسخه 5.0
  • ورودی AUX
  • ورودی S/PDIF
  • پورت USB
  • پورت HDMI

جمع بندی

ساندبار شیائومی Redmi tv و کریتیو Stage air هر دو از زیبایی ظاهری مناسبی برخوردار بوده و می توان از آنها برای زیبا سازی محیط خانه خود استفاده کنید. با توجه به رابط اتصال بلوتوث و درگاه های اتصال باسیم از جمله AUX که دارند، استفاده را برای کاربران آسان تر ساخته است. شما می توانید از این ساندبارها برای اتصال به پخش کننده های تلوزیونی، لپتاپ و گوشی های هوشمند و ... استفاده کرده و کیفیت صدای خوب آن لذت ببرید.

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!