Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-01 19:44:13

ای دیتا، سریع ترین اس اس دی دنیا را معرفی کرد

 

ای‌دیتا از یک حافظه SSD جدید به نام " XPG Gammix S70 " رونمایی کرده که طبق اعلام سازنده آن، سریع‌ترین حافظه SSD جهان با فرم فکتور M.2 است.

سریع ترین اس اس دی ای دیتا

معرفی اس اس دی Gaming S70 از ADATA

محصول Gammix S70 یک حافظه SSD با رابط PCIe 4.0 است که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات آن به ترتیب به ۷۴۰۰ و ۶۴۰۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد. البته که این مدل برای راحتی استفاده با فناوری PCI Express 3.0 نیز سازگار است.

سریع ترین اس اس دی دنیا

ترکیب سازگار با NVMe 1.4 و Dynamic SLC Caching اجازه می‌دهد که S70 کارایی بسیار بهتری از مدل‌های SATA و PCIe 3.0 ارائه دهد.

XPG GAMMIX S70

مقایسه اس اس دی ADATA Gaming S70 با سامسونگ 980 Pro

این محصول سرعت بالاتری در مقایسه با حافظه SSD‌ سامسونگ با رابط PCIe 4.0 به نام "۹۸۰ پرو" دارد. نماینده سامسونگ که تا پیش از این لقب سریع‌ترین حافظه SSD جهان را یدک می‌کشید، سرعت خواندن اطلاعات برابر با ۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه دارد.

سرعت اس اس دی Adata

اس اس دی های گیمینگ ای دیتا

ای‌دیتا چندین دسته محصول دارد، با این‌حال محصولاتی که در نام آن‌ها عبارت XGP دیده می‌شود، رده‌بالا و مخصوص مصارف گیمینگ هستند. درایو حالت جامد جدید ای‌دیتا با پیشوند XPG، مخصوص کارهای سنگین و انتقال فایل‌های پرحجم است و حضور رابط PCIe 4.0 در آن نشان می‌دهد که با حافظه‌ای مدرن طرف هستیم.

The fastest SSD

فناوری کولینگ XPG CoolArmor در سریع‌ترین SSD جهان

در سریعترین حافظه SSD جهان از هیت سینک آلومینیومی " XPG CoolArmor " استفاده شده که طراحی آن شبیه به ساختار تراس‌دار است. این هیت سینک المینیومی داری طراحی پلکانی با حفره های توخالی است که موجب افزایش جریان هوا و بهبود روند کاهش دما می شود. این طراحی فوق العاده موجب می شود دمای درایو تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.

سیستم خنک کننده SSD

درایو اس اس دی XPG S70 قابلیت SLC Caching داینامیک و DRAM Cache Buffer را در کنار یکدیگر و برای ارائه بهترین عملکرد ترکیب می کند.در نتیجه گزینه بسیار مناسبی برای تدوین ویدیو، رندر و بازی های آنلاین است.

فناوری اس اس دی

با احتساب معیار میانگین زمان بین خرابی ، حافظه‌ی SSD جدید ای‌دیتا تا دو میلیون ساعت طول عمر دارد که بسیار عالی است. درایو XPG Gammix S70 درکنار بهره‌مندی از قابلیت تصحیح خطای LPDC، از سیستم حافظتی E2E (مخفف End-to-End) هم پشتیبانی می‌کند و دارای رمزنگاری ۲۵۶ بیتی AES است و تا دمای ۸۵ درجه توانایی مقاومت دارد.

حافظه جامد ای دیتا

مشخصات فنی اس اس دی S70 گیمینگ ای دیتا

درایو SSD مدل S70 ای دیتا از تکنولوژی 3D NAND Flash بهره می برد و دارای ظرفیت حداکثر 2 ترابایت است، فضایی فوق العاده برای ذخیره سازی بازی و اطلاعات. به لطف پشتیبانی از فناوری های محافظت از داده، از TBW بالا و دوام عالی برای پاسخگویی به نیازهای برنامه های مختلف برخوردار است.

هارد اس اس دی Adata

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!