Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2024-02-27 15:48:46

حلقه هوشمند Galaxy Ring محصولی خاص از سامسونگ

 

شرکت سامسونگ که همانند سایر همتایان خود یعنی شیائومی، اپل و ... در تولید گجت‌های پوشیدنی نظیر ساعت و مچ بند هوشمند معروف و محبوب است، چندی پیش Galaxy Ring را معرفی کرد. این دستگاه دایره ای شکل بوده و بر روی انگشت دستان شما قابل نصب و استفاده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های جذاب آن بهره‌وری از سنسورهای ردیابی سلامت بوده که می‌تواند اطلاعات جذابی را در خصوص وضعیت جسمانی و روند سوخت و ساز بدنتان را در اختیارتان قرار دهد.

آشنایی بیشتر با گلکسی رینگ

این دستگاه که برای ردیابی سلامت مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکانات Samsung Health را بیشتر از قبل گسترش خواهد داد. همچنین از آن به عنوان دستگاه سلامت‌سنج قدرتمند نیز یاد می‌گردد. سامسونگ برای ردیابی سلامت به چهار حوزه تمرکز واقعی گذاشته : فعالیت، تغذیه، خواب و استرس. این دسته‌بندی‌ها سرنخ و ویژگی‌هایی جذاب در Galaxy Ring است.

حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ

سامسونگ از قابلیت‌هایی جدیدی نظیر My Vitality Score و Booster Card که در نرم افزار Samsung Health اضافه شده، رونمایی کرده است. از ویژگی اول برای سنجش میزان آمادگی جسمانی و ذهنی کاربر استفاده کرده تا مواردی نظیر خواب، فعالیت، ضربان قلب در استراحت و تغییرات ضربان قلب را مورد بررسی قرار دهد. در همین حال Booster Card گزارش‌هایی را در طول روز ارائه می‌دهد که توضیح خواهد داد که چرا بر فرض مثال خواب شما در شب گذشته کمتر بوده است.

یک تست هوشیاری شناختی تعاملی نیز وجود دارد که میزان سنجش و دقت سنسورها را با وضعیت بدنی شما می‌‍سنجد. در مقایسه با ساعت‌های هوشمند در دستان شما راحت تر قرار گرفته و مزاحمت کمتری را برای پوشیدن ایجاد می‌کند. حلقه‌های هوشمند به نسبت به ساعت هوشمند از عمر و دوام باتری بیشتری برخوردار هستند و نوارهای تناسب اندام نیز داشته که در کنار طراحی مینیمالیستی و بدون صفحه نمایش تجلی خواهد کرد. اگر نسخه نهایی که به بازار عرضه می‌شود همانند نمونه اولیه باشد، در 3 رنگ نقره ای، خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد. این حلقه با گوشی‌های هوشمند سامسونگ سازگار می‌شود.

قیمت Galaxy Ring

در خصوص قیمت دقیق این محصول چیزی گفته نشده است، اما حلقه‌های هوشمند دیگری نظیر Oura، Evie و Ultrahuman با قیمتی بین 269 الی 350 دلار به فروش می‌رسد که تعجب آور نیست Galaxy Ring نیز در این محصوده قیمت قرار بگیرد. به طور معمول سری Galaxy در آگوست هر سال معرفی می‌گردد، اما زمزمه‌هایی در خصوص معرفی گلکسی رینگ در جولای 2024 به گوش می‌رسد.

منبع

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!