Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2024-05-08 12:36:26

جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند هایسنس با قیمت نجومی!

 

چندی پیش هایسنس در نمایشگاه CES اقدام به معرفی تلویزیون‌های هوشمند miniLED جدید خود کرد که به نوعی رقیب اصلی شرکت سامسونگ و تلویزیون The Frame باشد. رزولوشن بالا از مهم‌ترین ویژگی این محصولات است که فارغ از نمایش فیلم، بازی و ... در هر نوع محتوایی قابل دریافت خواهد بود.

قیمت

تلویزیون های هایسنس تحت عنوان CanvasTV در ابعاد 55 و 65 اینچ در تابستان امسال به کاربران عرضه می‌شود و قیمت آن از 999 دلار شروع خواهد شد که احتمالا برای کوچک‌ترین اندازه (با واحد اینچ) در نظر گرفته می‌شود.

کیفیت تصویر و پنل

به گفته شرکت هایسنس، یک عدد پنل 4K QLED برای این محصول تدارک دیده شده که امکان نمایش حدودا 1 میلیارد رنگ را مهیا خواهد کرد. لایه ضد تابش “Hi-Matte” نیز می‌تواند نور محیط را در حالت روز یا شب شناسایی کرده و مطابق با حالت روشنایی محیط خود را با آن انطباق دهد. در خصوص قابلیت‌های حرفه ای نظیر HDR شامل HDR10 یا dolby+ Vision یا HLG گفته نشده است.

جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند هایسنس با قیمت 999 دلار

سنسور نور محیط به شما اجازه می‌دهد که به صورت خودکار با شرایط اتاق نور دستگاه را همگام سازی کنید. سنسور حرکتی نیز اگر تشخیص دهد شخصی در اتاق نیست، در حالت Art Mode تلویزیون را خاموش می‌کند. نرخ بروزرسانی 144 هرتز، حالت تاخیر کم ALLM و نرخ بروزرسانی داینامیک (VRR)، فناوری تخمین حرکت و جبران حرکت (MEMC) نیز از دیگر ویژگی های Canvas TV می‌باشد.

مشخصات ظاهری و فنی Canvas TV

همانند The Frame شرکت سامسونگ قاب‌های آن قابل تعویض بوده و این امکان را به شما می‌دهد که تلویزیون را به حالت Art تغییر دهید و بین حالت‌های Art از پیش تعیین شده به سبک های انتزاعی، مدرن و رنسانس، آن را شخصی سازی نمایید. امکان بارگزاری عکس نیز وجود دارد که به شکل portrait یا landscape قابل نمایش بوده و همچنین در فریم‌های مختلف کادر‌بندی نمایید. تلویزیون هایسنس دارای فریم teak-look نیز بوده که امکان تهیه قاب‌های سفید و مشکی را برای شما مهیا خواهد کرد. قاب‌ها به کمک آهنربا در محل مناسب خود نصب خواهند شد.

امکان نصب آن بر رویی سطح دیوار وجود دارد و مجهز به یک پایه دیواریست که به شکل کاملا هم سطح با دیوار شما تنظیم خواهد شد. البته هنوز مشخص نشده که تلویزیون بر روی دیوار نیاز به خرید پایه مجزا دارید یا نه. البته شرکت‌های دیگری نظیر ال‌جی تلویزیون هایی نظیر OLED evo Gallery تولید کرد که امکان نصب بر روی دیوار را داشت. هر چند هم اکنون اکثر محصولات جدید دارای پایه هستند.

نرم افزار و اسپیکر

از Google TV پشتیبانی کرده و هزاران برنامه و صدها کانال تلویزیون را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سیستم صوتی صدای فراگیر 2.0.2 چند کاناله که ممکن است که فرمت های صدا dolby Atmos پشتیبانی کرد هم برای اسپیکرهای تلویزیون در نظر گرفته می‌شود. 
منبع

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!