Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-01 18:49:13

خبر خوب برای طرفداران سامسونگ: معرفی گوشی Galaxy S23 Ultra!

 

پس از ماه ها انتظار رندرهایی از گوشی موبایل Galaxy S23 Ultra سامسونگ فاش شده است. از لحاظ مشخصات فنی تفاوت واضحی بین Galaxy S23 Ultra و S22 Ultra وجود دارد، اما از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند.

مشخصات ظاهری Galaxy S23 Ultra

در یک نگاه به نظر می رسد که این گوشی با S22 Ultra یکسان به نظر برسد و تفاوت های آن جزئی باشد. اما با کمی بررسی متوجه خواهید شد که لبه های آن کمی صاف تر نسبت به S22 Ultra است که تقریبا از حالت منحنی به حالت مربعی در حال تبدیل شدن است. به نظر می رسد این ویژگی یک مسئله مشترک بین تمام محصولات آینده سامسونگ باشد. اما به هر حال چیزی نیست که به طور قطعی پیش بینی شود.

مشخصات ظاهری Galaxy S23 Ultra

سایر اطلاعات بدست آمده نشان می دهد که یک قاب باریک برای S23 Ultra در نظر گرفته شده است و سنسور های دوربین عقب با بدنه گوشی هم سطح شده اند که در S22 Ultra، ماژول های دوربین کمی بیرون زده تر از سطح گوشی بودند.

دارای اسلات S-Pen است یا خیر؟

برخی از شایعات پیرامون این موضوع است که ممکن است در کنار این گوشی اسلات S-Pen وجود ندارد، اما برخی رندر ها نشان می دهد که در لبه سمت چپ پایین دستگاه این امر همچنان پا بر جاست. البته هنوز تایید نشده است که S23 Ultra دارای قلم S در جعبه خواهد بود یا خیر، اما بررسی ها و پیش بینی ها نشان می دهد که وجود S-Pen صحت دارد.

جمع بندی

تقریبا هر آنچه در خصوص گوشی S23 Ultra تاکنون منتشر شده است را در اختیار شما قرار دادیم ولی اینکه در خصوص مشخصات فنی آن چه تغییرات مهمی صورت گرفته، خبر خاصی منتشر نشده است. اما به طور کلی این گوشی برای طرفداران سامسونگ و S22 Ultra، محصولی جذاب و فوق العاده خواهد بود.

منبع

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!