Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2024-04-02 18:15:29

گوشی موبایل موتورولا Edge 50 Pro پرچم‌دار جدید اندروید

 

استفاده از گوشی موبایل موتورولا به نسبت به سایر برندهای محبوب نظیر سامسونگ، شیائومی و اپل فراگیر نیست. هرچند برای علاقه‌مندان به این کمپانی محصولات خوب و خوش ساختی در دسترس است که با رونمایی از Edge 50 Pro نام آن دوباره زنده شده است.

ویژگی‌های ادج 50 پرو

موتورولا تاکید کرده که صفحه نمایش منحنی که دوربین سلفی در بالا و مرکز آن قرار گرفته است و مجهز به استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 بوده که نشان‌دهنده مقاومت و کیفیت بدنه آن خواهد بود. امکان شارژ گوشی به کمک شارژرهای بی‌سیم Qi وجود 50 واتی داشته و با شارژرهای باسیم با حداکثر توان 125 وات نیز سازگار است. ظرفیت باتری داخلی نیز 4500 میلی‌ آمپر بر ساعت خواهد بود.

مشخصات فنی و ظاهری، کیفیت دوربین، قیمت گوشی موبایل موتورولا Edge 50 Pro

قیمت

در خصوص قیمت نیز نظرات متفاوتی وجود دارد ولی حدس و گمان ها بر این قرار است که قیمت پایه این گوشی با مشخصات حافظه 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی برابر 930 دلار است که به طور حتم آن را در رده بندی گوشی‌های رده بالا و پرچم دار بازار قرار می‌دهد.

دوربین قدرتمند

بر اساس گزارش خبرگزاری Business Today، یکی از جنبه های جذاب این محصول دوربین‌های حرفه ای آن است که به کمک هوش مصنوعی بهبود عملکرد داشته است. این در حالی است که جزئیات و ویژگی‌های مهم آن هنوز رونمایی نشده ولی تمام خبرها این مسئله را تاکید می کند که سیستم تصویربرداری استثنایی Edge 50 Pro کاملا حرفه‌ای و جذاب خواهد بود. به نظر می‌رسد که ماژول دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل که مجهز به تثبت کننده اپتیکال یا OIS است و در کنار آن لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض نیز وجود دارد.

مشخصات فنی

موتورولا از چیپست جدید اسنپداراگون (7 یا 8) نسل 3 برای پردازش اطلاعات گوشی استفاده کرده که تکنولوژی ساخت آن 4 نانومتری می‌باشد. به نظر می رسد که پردازنده گرافیکی آن Adreno 720 بوده که تمامی مسائل مربرط به پردازش‌های بصری و گرافیکی دستگاه را مدیریت خواهد کرد. اجازه دهید کمی بیشتر در خصوص پردازنده صحبت کنیم. هسته اصلی پردازنده از Cortex A715 با فرکانس 2.63 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. در کنار آن 3 هسته عملکرد Cortex A715 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex A510 نیز با فرکانس 1.8 گیگاهرتز نیز به افزایش بازدهی آن کمک می‌نماید.

منبع

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!