Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2024-06-09 11:50:20

مشخصات تلویزیون های QNED ال جی در سال 2024

 

شرکت ال‌جی که کمی پیش در خصوص انتشار مانیتور های OLED با نرخ بروزرسانی نسبتا بالا خبر داد، با انتشار خبرهایی در خصوص تلویزیون های QNED که از نقاط کوانتومی به همراه فناوری نانوسل در تلویزیون های OLED ترکیب کرده است، همه توجهات را به سوی خود جلب نمود. البته چیزی در خصوص قیمت این محصولات گفته نشده است.

مشخصات تلویزیون جدید شرکت LG

در خصوص پردازنده این محصول می توان به آلفا ایت (Alpha Eight) اشاره کرد که در پردازش های مبتنی بر عملکرد هوش مصنوعی، عملکردی 1.3 برابر، در پردازش های گرافیکی 2.3 برابر و در پردازش معمولی 1.6 برابر سریع تر از نسل های قبلی است. همین ویژگی های جذاب به اندازه کافی حیرت انگیر است و می تواند توجه هر کاربری را به سمت خود جلب نماید. کیفیت و شفافیت رنگ ها بسیار دقیق تر و بهتر از قبل شده و کاملا زنده و حرفه‌ای هستند. به طور حتم همه این موارد به کیفیت فوق العاده پردازنده بستگی دارد. رئیس قسمت برنامه ریزی یکی از بخش‌های ال‌جی اذهان کرد که مهندسان این شرکت متعهد به ارائه تجربه بی نظیر برای مشتری‌های خود با تکیه بر تخصص چندین سالشان در webOS هستند.

هوش مصنوعی

شرکت ال جی اعلام کرده که پردازش هوش مصنوعی فقط به نمایش بهبود رنگ ها و پردازشگر تصویر مربوط نیست، بلکه تفاوت چهره ها، اشیا و پس زمینه داخل صحنه ها به راحتی قابل مشاهده می‌باشد. نتیجه گیری در این خصوص بدین شرح است که بافت و جزئیات به شکل کاملا ظریف برای نمایش تصاویر با واقع گرایی بی نظر ارائه می‌گردد. به لطف Dynamic Tone Mapping Pro قسمت‌های مختلف تصاویر به شکل دقیق تجزیه و تحلیل می‌شود. البته امکان شخصی‌سازی تصاویر به لطف Personalized Picture Wizard قابل انجام بوده که می‌توانید به صورت دلخواه تمامی موارد را کنسل کنید.

اگر تصویر را یکی از بخش‌های بهبود یافته توسط هوش مصنوعی بدانیم، در خصوص ویژگی‌های صوتی نیز حرف‌هایی برای گفتن وجود دارد. Al Sound Pro یک تجربه صوتی فراگیر 9.1.2 در اسپیکر داخلی تلویزیون ال جی بوده که حس خوبی را در مخاطبان ایجاد خواهد کرد. در کنار این مورد اگر از نواز صوتی ال جی استفاده نمایید، WOW Orchestra از اسپیکرهای داخلی تلویزیون برای ایجاد صدای 3 بعدی محسور کننده استفاده خواهد کرد.

مشخصات تلویزیون های QNED ال جی در سال 2024

مشخصات ظاهری QNED TV ال جی

در سال 2024 ال جی تلویزیون‌های QNED خود را به چهار مدل نظیر QNED99T با کیفیت 8K و پردازنده آلفا 9 و QNED90T 4K صفحه نمایش miniLED، ال‌سی‌دی QNED85T و تلویزیون به نسبت پایین رده QNED80T که این محصولات در اندازه‌های 43، 55، 65، 75، 86 و 98 اینچی ساخته می‌شوند که هر کدام متناسب با سلیقه کاربران قابل انتخاب است. عرض صفحه نمایش باریک با پروفیل‌های 29 میلی‌متری است که گزینه‌های نصب بر روی دیوار را آسان تر از قبل خواهد کرد.

منبع

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!