Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2024-10-16 09:43:39

تلویزیون هوشمند OLED سامسونگ S90C با قیمت 5400 دلار!

 

با توجه به پیشرفت اخیر تلویزیون‌های هوشمند و افزایش روزافزون قابلیت‌های فنی آنها، شرکت سامسونگ نیز همانند سایر رقبای خود، محصولات جدیدی را تولید کرده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مهم برای هر کاربری وجود پنل تصویر با کیفیت است. نسخه 83 اینچی تلویزیون S90C که دارای پنل OLED است که می‌تواند گزینه جذابی برای خرید باشد. اما نکته بحث برانگیز در خصوص قیمت آن است، چیزی حدود 5400 دلار که در نگاه اول کاملا غیر منطقی به نظر می‌رسد.

تلویزیون هوشمند OLED سامسونگ S90C

تلویزیون های جدید سامسونگ با صفحه نمایش نسبتا بزرگ

نسل جدید از تلویزیون‌های سامسونگ در مدل های 55، 65 و 77 اینچ در خط تولید بوده که مدیر ارشد بخش تولید شرکت سامسونگ اظهار کرده که اندازه صفحه نمایش، بزرگترین بخش در حال توسعه در صنعت تلویزیون هاست. البته آنها گزینه دیگری را برای علاقه مندان فراهم کرده اند که مزایای تلویزیون OLED را داشته باشد.

کاهش تراکم پیکسل

این نکته حائز اهمیت است با افزایش سایز صفحه نمایش، تراکم پیکسل نیز کاهش خواهد یافت که این امر از دید کاربران دور می‌ماند، اما جای نگرانی نیست. S90C نسخه کوچکتری نسبت به S95C است که از لحاظ کیفیت تصویر تفاوت آنچنانی ندارند. شرکت سامسونگ به دنبال آن است که محصولات خاص و منحصر به فردی را تولید نماید که مناسب سبک زندگی افراد باشد. تمامی تلویزیون های OELD و QLED آنها دارای کیفیت لازم هستند که هر کدام را ترجیح دهید، دچار ضرر نخواهید شد.

مشخصات فنی S90C

می توان از این تلویزیون هوشمند به عنوان هیولا نیز اسم برد. کنتراست فوق العاده بالا، نمایش دقیق رنگ ها، بهره وری از پردازنده کوانتومی سامسونگ، سیستم صوتی مجهز به Dolby Atmos همگی در این محصول دیده می‌شود. سیستم عامل مبتنی بر تایزن همچنان مجهر به هاب گیمینگ سامسونگ به همراه HDMI 2.1، نرخ بروزرسانی 120 هرتز و Game Motion Plus نیز است که با اتصال تلویزیون به یک کامپیوتر شخصی به اندازه 144 هرتز نیز فریم ریت ارائه دهد. کنترل از راه دور SolarCell نیز از سیستم کم مصرف باتری بهره برده که از نور محیط برای شارژ مجدد خود استفاده می‌کند.

مشخصات فنی S90C

قیمت عجیب و غریب S90C

مسلما خرید این تلویزیون در فروشگاه‌ها خیلی بیشتر از عمده فروشی خواهد بود اما قیمت کارخانه 5400 دلار واقعا کمی بیش از انتظار است، اما نکته ای که وجود دارد این تلویزیون OLED همانند برخی محصولات شرکت های دیگر از نظر قیمت همخوانی دارد و شاید کمی ارزانتر نیز باشد. به عنوان مثال تلویزیون A80L از شرکت سونی هم اکنون با قیمت چشمگیر حدودا 5500 دلار به فروش می‌رسد.

منبع

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!