Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2024-10-16 09:41:15

AirPods Pro 3 اپل با کیس شارژ USB-C عرضه خواهد شد!

 

یکی از اتفاقات مهمی که در زمان معرفی آیفون 15 مورد توجه خواهد بود، جایگزینی درگاه اتصال USB-C به جای لایتنینگ است. این تغییر مهم برای اولین برای در حال رخ دادن است زیرا اتحادیه اروپا دستور داده است که تمامی اسمارت فون‌های سری جدید باید از یک پورت ورودی مشترک در سخت افزار خود استفاده نمایند. حال در خصوص سایر دستگاه ها مانند هندزفری‌های بلوتوثی اپل مانند AirPods Pro نیز چنین شایعاتی به گوش می‌رسد و ممکن است درگاه USB-C در کیس شارژ جایگزان لایتنینگ گردد.

AirPods Pro 3 اپل با کیس شارژ USB-C عرضه خواهد شد!

آیا AirPods Pro اپل تنها پشتیبان کننده لایتنینگ باقی خواهد ماند؟

با توجه به شرایط فعلی ایرپاد تنها محصولات پشتیبان کننده از کابل مبدل لایتنینگ است و این یعنی AirPods Pro نسل دوم و AirPods Max نیز همگی از لایتنینگ استفاده می‌کنند که لازم به ذکر است با قابلیت شارژ بی‌سیم نیز سازگار هستند.

به گزارش مارک گورمن در خبرنامه Power On، به نظر می‌رسد که AirPods نیز در نهایت محبور به جایگزین‌کردن درگاه USB-C به جای لایتنینگ شود. البته شرکت اپل در حال حاضر خبر جدیدی در این خصوص منتشر نکرده و این اظهارات گورمن سوالات زیادی را برای علاقه مندان به اپل باقی می گذارد. اما چیزی که واضح است یک تغییر بزرگ در راه بوده و احتمالا در زمان ارائه AirPods Pro 3 که همزمان با آیفون 15 به بازار عرضه می‌شود، از این تغییر بزرگ رونمایی خواهد شد.

سایر تغییرات مهم AirPods Pro

نسل دوم ایرپادز پرو که در سپتامبر 2022 به بازار عرضه شد که امکان جایگزینی خیلی از این سخت افزار ها را نداشت. اما در نسل جدید یعنی ایرپادز پرو 3‌، کیس شارژ دارای تغییرات جالبی می‌باشد که مهم ترین آنها درگاه اتصال USB-C است.

AirPods Pro 3 تغییرات مهم در ظاهر AirPods Pro

گورمن در این خبرنامه اشاره کرد که مهندسان شرکت اپل بر روی حسگرهای موجود در هندزفری‌های اپل کار بسیار زیادی کرده‌اند که از طریق آن بتوانند دمای بدن را از طریق کانال گوش کاربر تشخیص دهد. البته این تغییرات نیاز مند تکنولوژی جدید و پیشرفته‌تری خواهد بود که به این زودی‌ها قابل بهره وری نیست.

در کنار این موارد ممکن است یک تست شنوایی در صدای زنگ‌ها و اعلانات روی فرد صورت بگیرد که میزان شنوایی فرد توسط هندزفری تشخیص داده شود که این ویژگی مشابه ساختار اپل واچ برای تشخیص مشکلات احتمالی حملات قلبی است که در کنار این قابلیت ایرپادز پرو می تواند مکمل جالبی برای آن باشد. اما نکته اصلی اینجاست که باید تا زمان معرفی ایرپادز پرو 3 منتظر بمانیم.

منبع

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!