Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2024-01-31 17:43:32

آشنایی با گوشی تاشو شیائومی MIX FOLD 4

 

گوشی موبایل شیائومی Mix Fold 4 در دست تولید بوده و به نظر می‌رسد به زودی معرفی و روانه بازار شود. پس از انتشار MIX FOLD 3 اطلاعاتی در خصوص سری جدید نیز منتشر گردید. انتظار می‌رود این گوشی از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کند که قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد.

آشنایی بیشتر با میکس فولد 4

اگرچه اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات این گوشی منتشر نشده، اما پایگاه اطلاعاتی GSMA IMEI از اطلاعات مهمی در این خصوص رونمایی کرده است. نکته اصلی این است که بر خلاف سری‌های قبلی که در بازار چین عرضه شده بود، MIX Fold 4 در بازار جهانی به انتشار می‌رسد که طرفداران شیائومی را متعجب و در عین حال خوشحال کرده است. البته نسخه چینی و نسخه گلوبال آن کمی تفاوت خواهد داشت که از نوع پارت نامبر آن می‌توان به این موضوع دست پیدا کنند. در انتهای مدل نابمر گلوبال، حرف G وجود داشته که منظور آن بازار جهانی است. در حال حاضر شیائومی می‌خواهد پس از یک وقفه طولانی طرفداران خود را با معرفی این گوشی خوشحال کند.

مشخصات گوشی شیائومی Mix Fold 4

زمان معرفی و قیمت

با توجه به مدل نامبر و اطلاعات قبلی، ممکن است در ماه می 2024 این گوشی شیائومی رونمایی شود که بر خلاف سایر محصولات کمی زودتر خواهد بود. البته منابع دیگری نیز وجود دارد که امکان انتشار آن را از ماه می الی ژوئن 2024 اعلام کرده اند و ممکن است قیمت آن از 1300 الی 1400 دلار تعیین گردد.

مشخصات ظاهری

وزن این گوشی حدودا 262 گرم است که کمی برای یک گوشی هوشمند سنگین خواهد بود. ابعاد آن در حالت باز برابر 5.4 × 114.7 × 161.1 میلی‌متر و در حالت بسته به 11.2 × 73.9 × 161.1 میلی‌متر می رسد. البته جک 3.5 میلی متری همانند اکثر محصولات شیائومی در این دستگاه وجود ندارد.

مشخصات فنی MiX Fold 4

صفحه نمایش این دستگاه از نوع AMOLED با کیفیت با حداکثر رزولوشن 1080 × 2520 پیکسل بوده که نرخ بروزرسانی آن به 120 هرتز می‌رسد. مجهز به 3 عدد ماژول دوربین با کیفیت می‌باشد که دوربین اصلی از نوع Wide Angle با کیفیت 200 مگاپیکسل برای عکس برداری حرفه‌ای HDR طراحی گردیده است. البته نکته اصلی اینجاست که کیفیت فیلم بردای فوق العاده قوی است که از نکات بارز و متفاوت از گوشی های شیائومی است که می‌تواند آن را با گوشی‌های آیفون و حتی Galaxy S24 Ultra وارد رقابت نماید. ظرفیت باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعت با قابلیت فست شارژ که می‌تواند مدت زمان زیادی را دوام داشته باشد. از اینترنت 5G پشتیبانی کرده و با باند فرکانسی 4G نوع TD-LTE و FD-LTE نیز در هر دو سیم کارت سازگار خواهد بود.

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!