Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-04 15:47:02

بهترین ماوس های بی‌سیم در سال 2022

 

حدود چهل سال است که از انتشار اولین ماوس کامپیوتر می گذرد. پس از گذشت سال ها و ساخته شدن ماوس های بیسیم، تعداد زیادی از کاربران اعم از علاقه مندان به بازی، برای انتخاب ماوس های بیسیم را ترجیح می دهند. برای همه کاربران با هر سلیقه ای ماوس بیسیم خوب ارگونومیک با طراحی های شیک و کاربر پسند وجود دارد. در این مقاله بهترین ماوس های بیسیم در سال 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید با توجه به بودجه خود ماوس قدرتمندی مانند Kensington Expert یا ماوس ارگونومیک ارزان مانند Microsoft Mobile را انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با ما همراه باشید.

ماوس لاجیتیک مدل MX Master 2S

این ماوس نسبت به نسل قبلی خود، بسیار بهتر بوده و از لحاظ دقت، راحتی و میزان حساسیت بسیار عالی است. دقت این ماوس 200 الی 4000 نقطه در اینچ می باشد. ماوس MX Master 2S از بهترین ماوس های ارگونومیک بوده و برای راحتی دستان شما طراحی شده است. دارای تکیه گاه انگشتان دست بوده و برای جلوگیری از آسیب های وارده به دستان شما بهینه سازی شده است. باتری 500 میلی آمپر بر ساعتی با قابلیت فست شارژ، عمری در حدود 70 روز دارد. از بهترین ویژگی های این ماوس اتصال همزمان حداکثر به 3 دستگاه می باشد.

Logitech MX Master 2S از بهترین ماوس های بیسیم 2022

ماوس مایکروسافت مدل Microsoft Surface

این ماوس با طراحی باریک برای تطبیق با دستگاه سرفیس یا لپ تاپ های معمولی مناسب است. با توجه به اینکه دارندگاه سرفیس ماوس های بهتر را ترجیح می دهند، اما ماوس Microsoft Surface می تواند برای هر سیستمی کارآمد و مناسب باشد. این ماوس با کمک باتری AAA تغذیه شده که به مدت یک سال دوام خواهد آورد. این محصول با ویندوز 10 و ویندوز 8.1، MacOS و اندروید سازگار است. از فناوری BlueTrack خود مایکروسافت برای اتصال بلوتوث کم انرژی استفاده می کند. چرخ اسکرول و سوئیچ های ماوس برای استفاده طولانی مدت بهینه شده اند و در نهایت این ماوس از طراحی مینیمالیستی برخوردار است.

ماوس لاجیتیک مدل G Pro

این ماوس یکی از بهترین ماوس های گیمینگ با وزن سبک است و برای حضور در بازی های آنلاین طولانی مدت عالی می باشد. ماوس G Pro دارای حسگر اپتیکال با دقت 16000 نقطه بر اینچ، تاخیر 1 میلی ثانیه و شتاب 400 اینچ در ثانیه از ماوس های عالی لاجیتک است. وزن سبک این ماوس، طراحی ارگونومیک برای استفاده هر کاربری ایده آل است. 8 دکمه قابل برنامه ریزی G Pro توسط نرم افزار مخصوص قابل سفارشی سازی است و همچنین می توانید نرخ نمونه برداری و نورپردازی را نیز تغییر دهید و تنظیمات را ذخیره کنید.

ماوس لاجیتک مدل MX Anywhere 2S

این ماوس نیز از طراحی جمع و جور برای جابجایی راحت توسط کاربران بهینه سازی شده است. از سرعت و عملکرد خوبی برخوردار بوده و شامل دو دکمه در سمت چپ و یک دکمه قابل کلیک در پشت چرخ اسکرول است. در مجموع شامل هفت دکمه می باشد.

اسکرول ماوس MX Anywhere 2S بادوام و سریع است. دارای سنسوری با دقت 4000 نقطه بر اینچ است و باتری این ماوس پس از یک بار شارژ تا 70 روز دوام می آورد و نیاز به تعویض مداوم آن ندارید. از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و MAC OS پشتیبانی کرده و می توانید به کمک کابل USB، اتصال بلوتوث یا استفاده از گیرنده Logitech (بیسیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتز) به سیستم خود متصل شوید. این محصول حداکثر قابل اتصال به سه کامپیوتر به صورت همزمان است.

Logitech MX Anywhere 2S

ماوس لاجیتک مدل MX Vertical

یکی از بهترین ماوس های عمودی که مناسب برای طراحی است ماوس MX Vertical می باشد و احساس خستگی کمتری را به دستان شما وارد می کند. اگر زمان زیادی را پشت سیستم سپری می کنید و می خواهید از سندرم تونل کارپل در امان باشید، این ماوس، انتخاب مناسبی برای شما است. طراحی MX Vertical یک سطح بالاتر از هر یک از رقبای خود می باشد و این طرح استرس فیزیولوژیکی شما را کاملا کاهش می دهد، به طور بالقوه خستگی را در دستان شما کاهش می دهد.

Logitech MX Vertical

ماوس مایکروسافت مدل Mobile Mouse 1850

قیمت مناسب متناسب با بودجه کاربران و از طرفی قابلیت کار کردن با هر دو دست همگی از ویژگی های ماوس Mobile Mouse 1850 است. این ماوس با سیستم  عامل های ویندوز، MAC OS و اندروید سازگار بوده و به کمک باتری قلمی تغذیه می شود که به مدت شش ماه دوام خواهد آورد.

ماوس کینگستون مدل Expert

Expert به نوعی یکی از بهترین ماوس های تراکبال بیسیم است و دکمه های آن قابل تنظیم می باشند. معمولا در طراحی این نوع ماوس ها قسمت بال را در کنار یا در وسط قرار می دهند که برای ماوس Expert در مرکز قرار گرفته و یک حلقه اسکرول در اطراف آن تعبیه شده است. این ماوس برای استفاده برای چپ دست ها نیز مناسب است.

به کمک نرم افزار KensingtonWorks، چهار دکمه اطراف گوی را شخصی سازی کنید و حساسیت گوی را تنظیم کنید. در مصرف باتری مقرون به صرفه بوده و می تواند به کمک دو باتری AA به مدت یک سال کار کند. پیدا کردن ماوسی بهتر از این ماوس با خاصیت ترک بال واقعا دشوار است.

ماوس بیسیم Kensington Expert

ماوس لاجیتک مدل M720 Triathlon

برای کاربرانی که دستان بزرگی دارند، M720 Triathlon عالی است. دارای 8 دکمه برای کار کردن بوده و با برآمدگی خوب در عقب آن برای استراحت دستان شما مناسب است. دارای سنسور اپتیکال بوده و با یک باتری AA به مدت دو سال کار خواهد کرد.

دارای یک ویژگی منحصر به فرد به نام Flow می باشد و شما به کمک آن می توانید به طور یکپارچه از ماوس خود در سیستم خود استفاده کنید. این ویژگی ترکیب جالبی از قابلیت های نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری برای حرکت در بین صفحه‌ ها، متون، تصاویر و فایل‌ها است. از طریق گیرنده Unifying لاجیتک به سیستم متصل شده و با تمام سیستم عامل ها سازگار است. دکمه های این ماوس قابل برنامه ریزی هستند.

Logitech M720 Triathlon یکی از بهترین ماوس های بیسیم در سال 2022

ماوس ریزر مدل Viper Ultimate

از بهترین ماوس های دو طرفه بوده و طرفداران بسیاری دارد. دقت بالای 20000 نقطه بر اینچ و وزن سبک آن، بشدت این ماوس را برای بازی مناسب می کند. باتری Viper Ultimate پس از یکبار شارژ به مدت 70 ساعت کار خواهد کرد و همچنین می توانید این ماوس را با داک خریداری کنید. نور RGB ماوس Viper Ultimate قابل تغییر بوده و به کمک نرم افزار Razer Synapse قابل ویرایش است. قابلیت HyperSpeed از هر گونه تاخیر در ارسال اطلاعات و مشکلات فنی دیگر جلوگیری می کند.

ماوس لاجیتک مدل MX Master 3

این ماوس از برند لاجیتک به کمک رابط USB-C قابل شارژ مجدد بوده و با سیستم عامل MAC نیز سازگار است. دارای سنسور عالی Darkfield و نرخ نمونه برداری عالی و تاخیر پایین است. با هر بار شارژ مجدد این ماوس می توانید آن را به مدت 70 ساعت استفاده کنید.

MX Master 3 دارای قابلیت Logitech Flow برای جابجایی بین صفحه‌ها، میانبرها است. همچنین یکی از دیگر ویژگی های آن وجود دکمه اختصاصی برای جابه‌جایی سریع بین پنجره‌ها می باشد. البته قیمت این ماوس کمی زیاد است ولی به نوعی یکی از بهترین ماوس های بیسیم بازار است.

ماوس بیسیتم Logitech MX Master 3

ماوس اپل مدل Magic Mouse 2

به جرعت می توان گفت بهترین ماوس بیسیم کمپانی اپل است. برای افرادی که مک بوک، آی پد یا سایر محصولات اپل را دارند بسیار مناسب است. این ماوس با طراحی کلاسیک نقره ای رنگ است و دارای یک دکمه اضافی بیشتر نبوده (نکته منفی) و دارای ابعاد کوچکی می باشد. به هر حال برای افرادی که طرفدار برند اپل هستند این ماوس با پشتیبانی از چند لمسی برای حالت های مختلف، عالی ترین گزینه است.

ماوس اپل مدل Magic Mouse 2

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!