Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-01 19:43:19

قابلیت جدید وردپرس به طور خودکار پست سایت را به رشته توئیت تبدیل می کند

 

وردپرس افزونه‌ی جدیدی ایجاد کرده است که با استفاده از آن می‌توان پست‌های وبلاگ را با چند کلیک به توییت استورم تبدیل کرد. اوایل سال جاری میلادی، وردپرس قابلیت جدید unroll را معرفی کرد که به‌واسطه‌ی آن امکان انتقال رشته توییت یا توییت استورم (طوفان توییتری) به سایت وردپرس فراهم می‌شود و حالا با عرضه‌ی ویژگی جدید، ارسال پست‌های سایت وردپرس به توییتر را امکان‌پذیر کرده است.

برای استفاده از این ویژگی وردپرس، ابتدا باید روی آیکون سبز رنگ Jetpack در بالا سمت راست صفحه ویرایش پست کلیک کنید. در این بخش گزینه‌هایی برای اشتراک‌گذاری لینک پست در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک نیز وجود دارد.

در این مقاله می خوانید:

وردپرس و توییتر

نحوه اتصال توییتر به وردپرس

این قابلیت از چندین حساب توییتر پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید در چندین محل مختلف رشته توییت قرار دهید.

پس از اتصال توییتر به حساب سایت، باید حساب یا حساب‌هایی که می‌خواهید توسط آن‌ها توییت کنید را انتخاب کنید. پس از این کار برای اشتراک پست به صورت رشته توییت، باید روی گزینه مربوطه کلیک کرده تا پست به صورت یک توییت منتشر نشود.

حساب توییتر

وقتی کلید انتشار پست را بزنید؛ وردپرس به طور خودکار یک پست با همه محتواهای متنی و بصری را در قالب توییت‌هایی تمیز و مرتب روی توییتر منتشر خواهد کرد.

wordpress

روشِ نوشتن محتوای وب سایت در توییت استورم

علاوه‌براین، برای نویسندگانی که قصد دارند متنی را در وبسایتشان برای توییت استورم بنویسند، پیش‌نمایشی از رشته‌ توییت‌ها نشان داده می‌شود. این گزینه به کاربران وردپرس کمک می‌کند تا در حین نوشتن، متنشان را بر اساس محدودیت‌های واژگان توییتر بهتر تنظیم کنند.

Twitter

در پایان رشته توییت هم لینکی از پست وبلاگ و سایت قرار داده می‌شود تا با کلیک روی آن وارد سایت وردپرسی شوند.این ابزار وردپرس هنوز اشکالاتی دارد ولی می‌توان امیدوار بود به مرور زمان بهبود پیدا کند. به طور مثال، هنوز خواندن پاراگراف‌ها در رشته توییت‌ها کمی سخت است.

به علاوه، مشکل دیگر بزرگی که کاربران سایت‌های وردپرسی با آن روبرو هستند؛ استفاده از ویرایشگر کلاسیک این پلتفرم است که به ابزارهای جدیدی مانند Jetpack دسترسی ندارد. فقط کاربرانی می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند که از ویرایشگر پیشرفته و اصطلاحا گوتنبرگ استفاده کنند.

وردپرس می‌گوید این ویژگی یک روش عالی برای تقویت محتوای شما است. بسیاری از کاربران، پست‌های یک سایت را دنبال نمی‌کنند ولی در توییتر حضوری فعال دارند. مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند از این ویژگی برای گسترش مخاطبان خود سود ببرند.

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!