Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-04 15:46:37

مقایسه هدست باسیم لاجیتک H110 و H111

 

برای بسیاری از افراد که تمایل زیادی به انجام مکالمات آنلاین دارند یا افرادی که به طور همزمان در هنگام مکالمه با سیستم یا لپ تاپ خود کار می کنند، خرید یک هدست خوب پیشنهاد می شود. بهتر است که این هدست از یک میکروفون مناسب بهره برده و از طراحی ارگونومیک و سبک برای راحتی افراد استفاده کرده باشد. کمپانی لاجیتک در ساخت هدست های مخصوص مکالمه موفق بوده است و کالا های مقرون به صرفه را برای کاربران خود تولید کرده است. در این مقاله دو هدست پرفروش و فوق العاده H110 و H111 را بررسی و مقایسه می کنیم. با ما همراه باشید.

مشخصات کلی هدست H110 و H111

این دو محصول لاجیتک از طراحی ارگونومیک و سبک بهره می برند. با استفاده از کابل 2.35 متری قابل اتصال به سیستم شما بوده و نسبت به سایر هدست ها، این اندازه کابل کمی بلند است. هدست H110 با وزن سبک 74 گرم و ابعاد 46 × 144 × 162 میلی متر برای استفاده طولانی مدت شما کاملا ایده آل است. همینطور هدست H111 نیز همین ابعاد و وزن برخوردار بوده و برای مکالمات طولانی و ... ایده آل است. هر دو هدست با سیستم عامل های مختلف و دستگاه هایی نظیر کامپیوتر، موبایل و تبلت سازگار هستند. از صدای استریو با وضوح بالا برای گوش دادن به موسیقی، انجام بازی و مکالمه لذت ببرید. این هدست ها، قابل اعتماد برای کارهای روزانه شما هستند. 

مقایسه هدست باسیم لاجیتک H110 و H111

 فرکانس پاسخگویی آنها 20 الی 20 کیلو هرتز بوده که کاملا با سیستم شنوایی انسان سازگار است. میزان امپدانس آنها 32 اهم و حساسیت آن 100 دسی بل می باشد. با توجه به اطلاعات گفته شده می توان فهمید هر دو هدست از شرایط ایده آلی مانند سایر هدست های با کیفیت برخوردار هستند.

هدبند های قابل تنظیم

این هدست ها برای راحتی هر چه بیشتر کاربران از هدبند های قابل تنظیم متناسب با نیاز استفاده کرده و دارای طیف عظیمی از فرم و شکل گیری می باشد. ایرفون‌های هدست های H110 و H111 از جنس فوم بسیار نرم است که در هر شرایط دمایی برای استفاده کاربران مفید خواهد بود.

میکروفون های قابل چرخش

میکروفون های این دو محصول از نوع Boom بوده و قابلیت چرخش 180 درجه را دارد و می تواند در سمت چپ یا راست سر شما قرار بگیرد. از این میکروفون می توانید برای ضبط صدای فوق العاده با ویژگی حذف نویز محیط و پس زمینه استفاده کنید. زمانی که شما از ویژگی بوم استفاده نمی کنید می توانید نویز را از بین ببرید. فرکانس پاسخ گویی میکروفون ها 100 الی 16 کیلوهرتز بوده و حساسیت آن 58- دسی بل بر میکروبار  یا 38- دسی بل بر پاسکال می باشد.

درگاه اتصال

هدفون H111 به راحتی و با استفاده از جک 3.5 میلی متری تکی قابل اتصال به انواع گوشی هوشمند، کامپیوتر و ... است. 

 اما هدست H110 دارای متفاوت بوده و از دو جک 3.5 که شامل میکروفون و هدست می باشد، بهره می برد. سیستم هایی که به صورت جداگانه برای درگاه های ورودی و خروجی صدا استفاده می کنند؛ کاملا با این هدست سازگار بوده اما با Chromebook، آیپد یا Mac سازگار نیست. 

هدست باسیم لاجیتک H110

مقایسه قیمت

همانطور که پیش تر نیز گفته شد این محصولات با قیمت مناسبی قابل خریداری هستند. شما می توانید هدست H111 و H110 را با قیمتی حدود سی صد الی سی صد و پنجاه هزار تومان قابل خریداری است.

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!