Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-05 09:46:51

مقایسه فرمان بازی لاجیتک G29 Driving Force و G923 TRUEFORCE

 

فرمان های بازی معمولا شامل یک مجموعه از پدال‌ها، فرمان و دنده جداست که این تجهیزات مورد توجه علاقه مندان به بازی های کنسولی به خصوص پلی استیشن 4 یا 5 و ایکس باکس می باشد. وجود فرمان های بازی این امکان را به شما فراهم می‌دهد تا حرکات مختلفی مانند دریفت کردن، تعویض دنده و …  را در بازی انجام دهید و نکته قابل توجه آن است که وجود فرمان بازی، شما را در مقایسه با رقیبتان که از دسته بازی استفاده می‌کند، برتر نشان خواهد داد. در این مقاله به بررسی و مقایسه دو فرمان بازی لاجیتک G29 Driving Force و G923 TRUEFORCE خواهیم پرداخت.

مشخصات ظاهری

شرکت لاجیتک فرمان بازی G923 را که مدل جدیدی از فرمان‌ بازی G29 می باشد، تولید کرده است که از لحاظ طراحی و ظاهر تفاوت زیادی با هم ندارد؛ اما فرمان بازی G923 TRUEFORCE دارای ویژگی TrueForce بوده که با توجه به اتفاقات محیط بازی، واکنش پذیری بیشتری از خود نشان می‌دهد و بازی را طبیعی‌تر جلوه خواهد داد.

پره‌های آلومینیومی، روکش فرمان دوخته شده، محور فرمان فولادی، دنده پشت فرمان از فولاد زنگ، گیره نصب شیشه ای، بازوهای پدال و صفحات پدال فولادی، آستین پیستونی پدالی ترموپلاستیک پلی اکسی متیلن (POM)، اجزای تشکیل دهنده این دو فرمان بازی هستند که با طراحی و متریال های به کار رفته در ساخت آن متوجه خواهید شد که به این زودی فرسوده نخواهند شد.

مقایسه فرمان بازی لاجیتک G29 Driving Force و G923 TRUEFORCE

پدال با وزن 3100 گرم و ابعاد 167 × 311 × 428.5 میلی‌متر

فرمان با وزن 2250 گرم و ابعاد 260 × 278 × 270 میلی‌متر

مشخصات فنی

فرمان بازی لاجیتک G923 TRUEFORCE به گونه ای طراحی شده که بازی ها را برای شما طبیعی تر جلوه دهد و شما با استفاده از آن به هیجان بالایی برسید. حس کنید که پیستون‌ها در حال پمپاژ هستند، شن ها در جاده ها خرد می شوند و در هر شیفت، چرخ دنده‌ها مانند قبل می چرخد. از طرفی دیگر به وسیله فرمان بازی G29 Driving Force نیز می‌توانید بهترین تجربه رانندگی را داشته باشید! کافی است پیش از مسابقه، بهترین خودرو ممکن را انتخاب کنید تا از قابلیت‌های شبیه‌سازی شده این فرمان لذت ببرید.

G923 TRUEFORCE دارای کلاچ دوگانه است که منجر به استفاده از سیستم الکترونیک و هیدرولیکی در تعویض و جابجایی دنده ها می‌شود. به کمک قابلیت TRUEFORCE جزئیات بیشتری را در هنگام رانندگی حس خواهید کرد و این ویژگی در فرمان G29 Driving Force کمتر دیده می‌شود. فرمان G29 Driving Force نیز دارای طراحی دو موتوره و توانایی چرخش 900 درجه ای است.

پدال ها

G29 Driving Force با واحد پدال کف جداگانه با پدال گاز، ترمز و کلاچ یکپارچه، می تواند تعادل ماشین را در هنگام رانندگی حفظ کند. Driving Force به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به ماشین شتاب دهید، ترمز کنید و دنده ها را تغییر دهید. اما در فرمان بازی G923 TRUEFORCE پدال‌ها پاسخگوتر و دقیق تر می باشند. فنر پیشرفته عملکرد سیستم ترمز را کاملا حساس به فشار کرده و کاربران در هنگام بازی عکس العمل بهتری خواهند داشت و حتی برای کنترل راحت تر روی پدال ها می‌توانید پاشنه پاهایتان را قرار دهید.

دستگاه های قابل پشتیبانی

فرمان بازی G29 Driving Force از کنسول های PlayStation 4 ،PlayStation 3 و PlayStation 5 پشتیبانی کرده و به کمک درگاه USB قابل اتصال به کنسول شما خواهد بود. در مقابل فرمان G923 TRUEFORCE در دو مدل مختلف که یکی مخصوص PlayStation 4 بوده و دیگری مخصوص X-box طراحی شده است که از لحاظ استایل دکمه ها متناسب به کنسول خاص خود ساخته شده اند.

تجربه رانندگی فوق العاده!

فرمان بازی G29 Driving Force با ارائه جزئیات بالا، شبیه سازی رانندگی واقعی را به صورت همه جانبه در افراد زنده می‌کند. بازخورد نیروی دو موتور باعث می‌شود هر لغزشی را در زیر تایر احساس کنید. جابجایی‌های پدال فولادی ضد زنگ و پدال‌های کف، نیروی دقیق را اعمال می کند. فرمان با روکش چرم دوخته شده توسط دست هر خودرویی را لوکس جلوه می‌دهد. چرخ دنده مارپیچ منجر به داشتن عملکرد بی سر و صدای این فرمان می‌شود.

در مقابل در فرمان G923 TRUEFORCE می‌توانید به کمک شماره گیر 24 نقطه ای کشش، گشتاور، نیروی ترمز و همه اینها را از طریق صفحه شماره گیری یکپارچه کنترل می کنید که قابل تنظیم نیز می باشد. به کمک نرم افزار G HUB Gaming کنترل کامل دکل خود را در دست بگیرید و تنظیمات حساسیت فرمان، سطوح بازخورد نیرو و سفارشی سازی دکمه را انجام دهید.

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!