Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-01 19:32:59

مقایسه گیرنده بلوتوثی لاجیتک EU 933 و تی پی لینک HA100

 

اگر شما از شنیدن موسیقی به خصوص با صدای بلند لذت می‌برید ولی برای اتصال گوشی خود به سیستم‌های صوتی به دلیل عدم پشتیبانی از بلوتوث مشکل دارید، گیرنده بلوتوثی صدا این مشکل شما را حل کرده است. شما به راحتی می‌توانید موسیقی‌های دلخواه خود که در گوشی خود ذخیره کرده اید، با اتصال گوشی به سیستم صوتی منزل خود به کمک گیرنده‌ بلوتوثی صدا، با کیفیت بالا پخش کنید. گیرنده بلوتوثی صدا لاجیتک مدل EU 933 و تی پی لینک مدل HA100، از بهترین‌های گیرنده‌های بلوتوثی می‌باشند. 

گیرنده بلوتوثی لاجیتک مدل EU 933 و تی پی لینک مدل HA100، با هر دستگاهی دارای جک هدفون  3.5 میلی‌متر یا ورودی RCA از جمله بیشتر بلندگوهای رایانه، سیستم های استریو خانگی و گیرنده های AV کار می‌کنند. از طرفی گیرنده بلوتوثی لاجیتک مدل EU 933 شامل تنظیم آسان، اتصال مجدد خودکار و بلوتوث چند نقطه ای می‌باشد. این درحالی است که در گیرنده بلوتوثی صدا تی پی لینک مدل HA100، شما می‌توانید تا 8 دستگاه مختلف را به آن متصل کنید.

مشخصات گیرنده بلوتوثی صدا لاجیتک EU 933 و تی پی لینک HA100

ابعاد گیرنده بلوتوثی لاجیتک مدل EU 933 برابر 50.8 × 22.32 × 57.15 و وزن آن، 34 گرم می باشد. همچنین HA100 در ابعاد 66.5 × 60.5 × 18.5 میلی‌متر ساخته شده است. گیرنده صدا HA100 از بلوتوث نسخه 4.1 همراه با پروفایل A2DP(در این پروفایل همه کارهای مورد نیاز برای فراهم آوردن امکان انتقال صدا بین یک دستگاه بلوتوث با دستگاه بلوتوث دیگر ، فراهم شده است) می‌باشد و گیرنده بلوتوثی صدای EU 933، دارای بلوتوث نسخه 2.1 و قابلیت A2DP است. اگر بخواهیم از برد این 2 گیرنده بلوتوثی صدا صحبت کنیم، باید اشاره کرد بُرد  HA100، برابر 20 متر و EU 933 فقط تا 15 متر برد است.

مشخصات فنی

گیرنده بلوتوثی صدا لاجیتک مدل EU 933 و تی پی لینک مدل HA100 جمع‌ و‌ جور و سبک و به راحتی قابل حمل می‌باشند. همانطور که اشاره شد، تی پی-لینک مدل HA100 مجهز به اتصال بی سیم و برد طولانی تری می باشد. نیازی به بلند شدن نیست! در صندلی مورد علاقه خود بشینید و موسیقی خود را با اتصال قابل اعتماد تا 20 متر از بلندگوها کنترل کنید. و همینطور گیرنده تی پی لینک مدلHA100، اطلاعات را برای حداکثر 8 دستگاه مختلف ذخیره می‎‌کند و به این ترتیب اتصال دستگاه های دوستان یا اعضای خانواده و لذت بردن از موسیقی آنها برای شما آسان می‌شود.  

گیرنده بلوتوثی صدا لاجیتک مدل EU 933 دارای تنظیم آسان می‌باشد و از طریق ورودی‌های 3.5 میلی‌متر یا RCA به راحتی به بلندگوهای رایانه، سیستم های استریو خانگی یا گیرنده‌های AV  متصل می شود. همین‌طور تلفن هوشمند و تبلت دارای بلوتوث را با یک دکمه برای جفت شدن و با یک فشار راحت وصل کنید. گیرنده بلوتوثی صدا لاجیتک مدل EU 933 در محدوده به طور خودکار دوباره متصل می‌شود. اگر بخواهیم بلوتوث چندنقطه ای را در گیرنده بلوتوثی صدا لاجیتک مدل EU 933 توضیح دهیم، یعنی می‌توانید دو دستگاه دارای بلوتوث مانند تلفن هوشمند و رایانه خود را جفت کنید و برای پخش جریانی صدا به صورت بی سیم بین دستگاه ها جابجا شوید.

 در مجموع با توجه به قیمت بالای گیرنده بلوتوثی لاجیتک EU 933 و همچنین بُرد آن که تا 15 متر بیشتر نیست و حتی از قابلیت NFC هم برخوردار نمی باشد، احتمالا با خرید مودم تی پی لینک نه تنها صاحب گیرنده بلوتوثی با قابلیت های بالاتری می شوید، بلکه بابت این قابلیت ها کمترن هزینه نسبت به همتای لاجیتکی آن پرداخت خواهید کرد. البته طراحی ظاهری زیبای لاجیتک EU 933 با دکمه رو آن که جهت راحتی بیشتر در نظر گرفته شده اند را نباید از قلم انداخت!

ویژگی‌های دیگر

گیرنده بلوتوثی صدا تی پی-لینک مدل  HA100 دارای قابلیت NFC هم می‌باشد. به طوری که اگر گوشی شما از فناوری NFC پشتیبانی کند، به راحتی و با سرعت نسبتا بیشتری می‌توانید گوشی و گیرنده بلوتوثی را به هم متصل کنید. این از دیگر ویژگی‌های گیرنده بلوتوثی تی پی‌لینک HA100 می باشد که سرعت و قابلیت اطمینان را به ارمغان می آورد. به طوری که فناوری سرعت و قابلیت اطمینان انتقال اطلاعات به صورت بی سیم بین دستگاه ها یا بلندگو را افزایش می‌دهد.

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!