Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-01 19:44:47

آیفون 12 اتصال 5G سریعتری را ارائه می دهد

 

همان‌طور که در جریان هستید به دلیل گسترش جهانی ویروس کرونا عرضه گوشی‌های آیفون 12 با تاخیر مواجه شده است زیرا کارخانه‌های تولید کننده قطعات این محصول برای مدت طولانی تعطیل بودند، اما این موضوع از افشا مشخصات نسل جدید گوشی‌های آیفون شرکت اپل جلوگیری نکرده و هر روز شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این محصول هستیم.

آیفون 12

آیفون 12 پرو با پشتیبانی از اینترنت 5G

اخیراً برخی از منابع خبری با انتشار تصاویری از بخش تنظیمات گوشی آیفون 12 پرو وجود صفحه نمایش 120 هرتز در این محصول را تایید کردند. حال شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از شبکه 5G نسل جدید پرچمداران هوشمند شرکت اپل هستیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع خبری آگاه، تنها یکی از نسخه‌های گوشی آیفون 12 پرو به بالاترین سرعت شبکه 5G دست پیدا خواهد کرد.

موبایل اپل

مینگ چی‌ کو، تحلیلگر مشهور TF International Securities می‌گوید نسل جدیدی آیفون که سال جاری به بازار عرضه خواهد شد، از شبکه‌های 5G موج میلی‌متری "millimeter-wave" پشتیبانی خواهد کرد که اتصالی بسیار پرسرعت‌تر را درمقایسه‌با شبکه‌های کنونی 4G LTE به کاربران ارائه خواهد کرد. البته گزارش اخیر ادعا کرده بود محصول 5G کوپرتینویی‌ها تا ابتدای سال آینده معرفی نخواهد شد.

اینترنت 5G

مقایسه اینترنت 5G و 4G LTE

اپل تاکنون اظهارنظری درباره‌ی اخبار و ادعاهای منتشرشده نکرده است. شبکه‌های موج میلی‌متری سرعتی بسیار بیشتری از شبکه‌های کنونی 4G LTE دارند. مودم‌های 5G برای پشتیبانی از موج میلی متری با بُرد کوتاه نیاز به آنتن بزرگ‌تر و باتری قدرتمند‌تری دارند، زیرا مصرف انرژی در مودم‌ها بسیار بیشتر از نسخه‌های دیگر است.

مقایسه اینترنت 4G و 5G

درباره Iphone 12 Pro بیشتر بدانید

فناوری موج میلی متری شبکه 5G تنها در کشورهای آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در دسترس است، به همین دلیل اپل نسخه 5G آیفون 12 پرو مکس را فقط در بازار این کشورها عرضه خواهد کرد. تفاوت سرعت میان شبکه‌های 5G بسیار زیاد است، در واقع سرعت مودم‌های 5G با فرکانس Sub-6 نزدیک به شبکه LTE است، در حالی که سرعت نسخه نهایی شبکه 5G به یک گیگابیت در ثانیه می‌رسد. این مقاله از شبکه اینترنت 5G را از دست ندهید!

نسل پنجم شبکهٔ تلفن همراه

گفته می‌شود که گوشی آیفون 12 پرو مکس به صفحه نمایش اولِد 6.7 اینچی 120 هرتز با رزولوشن 2788×1286 مجهز شده است. نسل جدید گوشی‌های آیفون اپل به فناوری شارژ سریع 20 واتی مجهز خواهند شد، اما باید شارژر این محصول را به صورت جداگانه تهیه کنید زیرا در بسته بندی آیفون‌های 12 هیچ لوازم جانبی قرار ندارد.

منبع مطالعاتی 

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!