Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-04 12:34:05

راهنمای خرید و معرفی بهترین لپ‌تاپ های 17 اینچ

 

اگر علاقه‌مند به خرید یک لپ‌تاپ مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ هستید، گزینه‌های 17 اینچی برای شما بسیار ایده آل هستند. به طور کلی بزرگترین پنل تولید شده برای لپ‌تاپ، همین اندازه در نظر گرفته شده است و به طبع وزن بیشتری نسبت به سایر همتایان خود خواهد داشت. اکثر این لپ‌تاپ ها برای بازی، طراحی، ترید (Trade) مناسب بوده و شناخت از برند و سری محصول آنها کمک شایانی در انتخاب بهترین گزینه خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با بهترین سری لپ تاپ های 17 اینچی حال حاضر بازار با ما همراه باشید.

لپ تاپ 17 اینچ اچ پی مدل 17-CN0097NR

با قیمتی حدودا 900 دلار برای تماشای فیلم و استفاده طولانی مدت ایده آل بوده خواهد بود. این لپ تاپ اچ پی از پردازنده Core i7 اینتل و 16 گیگابایت حافظه رم بهره برده و می‌توانید از به سادگی از حداکثر قدرت آن بهره مند شوید.

لپ تاپ 17 اینچ اچ پی مدل 17-CN0097NR

 طراحی lift-hinge باعث می‌شود که کیبورد برای استفاده راحت تر و تایپ بهتر کمی بالاتر رفته و حس بهتری را به شما القا نماید. همچنین از فناوری فست شارژ اچ پی نیز برای بهبود عملکرد تغذیه باتری استفاده کرده است.

لپ تاپ گیمینگ 17 اینچ ایسوس سری TUF

قیمت آنها از 950 الی 1000 دلار بوده و برای بازی ساخته شده اند. دارای پردازنده های نسل جدید اینتل نظیر Core i5 و حداقل 8 گیگابایت حافظه رم هستند. 

 لپ تاپ گیمینگ 17 اینچ ایسوس سری TUF

صفحه نمایش این سری از نرخ بروزرسانی 144 هرتز بهره برده که منجر بهبود تجربه بازی شما خواهد شد و این چیزی است که کمتر در لپ تاپ های دیگر به چشم می خورد. سری TuF ایسوس علاوه بر استفاده‌های بازی برای کاربران عمومی نیز گزینه درستی برای خریداری است.

لپ تاپ 17 اینچ اچ پی مدل Envy 17T-CW000

همه به خوبی می‌دانند که کیفیت محصولات اچ پی بسیار بالاست. سری Envy برای پردازش سریع، پاسخگویی مناسب و همه جانبه طراحی شده است. 

لپ تاپ 17 اینچ اچ پی مدل Envy 17T-CW000

به لطف پردازنده های 14 هسته ای Core i7 اینتل که حداکثر فرکانس 5.0 گیگاهرتز، حافظه رم 16 گیگابایت و گرافیک آنبرد Iris Xe اینتل و همچنین 512 گیگابایت حافظه SSD می توانید از مشخصات فنی آن مطمئن باشید. برای اکثر نرم افزار ها و برنامه ها مناسب هستند و ترکیب خوبی از کیفیت و قیمت خواهد بود.

لپ تاپ 17 اینچ دل مدل Alienware M17 R5

مدت طولانی است که Alienware از شرکت دل در حال ساخت بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ با قیمت 1300 الی 2300 دلار است و اگر به دنبال سری مقرون به صرفه این گزینه برای شما مناسب نیست. با استفاده از گرافیک اختصاصی GeForce RTX 3070 Ti با نرخ بروزرسانی 360 هرتز از بازی ها لذت کافی را ببرید.

 لپ تاپ 17 اینچ دل مدل Alienware M17 R5

 بدون هیچ گونه تاخیر و تداخل در تصاویر در بازی ها پیشرو باشید. کیفیت صفحه نمایش Full HD بوده و در کنار این موارد دارای فناوری فن خنک کننده Cyro-Tech Alienware می‌باشد که شما را برای مدت زمان طولانی تری در پردازش‌های همراهی کرده و از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کند.

لپ تاپ 17 اینچ ال جی مدل UltraPC

قیمتی حدودا 1600 دلار برای این سری باید در نظر گرفت که عملکرد عالی صفحه نمایش آن ارزش این قیمت را خواهد داشت. صفحه نمایش عملکرد تعاملی غیر انعکاسی ارائه داده که می‌توانید در هر مکانی که نور کمی دارد هم به سادگی از آن استفاده نمایید. 

لپ تاپ 17 اینچ ال جی مدل UltraPC

در خصوص مشخصات فنی آن نیز می توان به پردازنده‌های 17 اینچی Core i7 و 16 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد و همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی GeForce RTX 3050 Ti می باشد که برای تولید محتوا در نرم افزار های گرافیکی و همینطور در بازی کاملا مناسب خواهد بود. مدت دوام باتری نیز دیگر قابلیت های مهم آن است که به حدودا 9 ساعت در یک مرتبه شارژ خواهد رسید.

لپ تاپ 17 اینچ دل مدل XPS 17

بزرگترین لپ تاپ شرکت دل XPS هفده اینچی می باشد که صفحه نمایش آن از کیفیت Full HD با حداکثر روشنایی 500 نیت و فریم ریت 60 هرتز بهره برده است که برای جلوگیری از آسیب به چشمان شما دارای سنسور های مخصوص بوده و برای استفاده طولانی مدت کاملا ایده آل می باشد.

لپ تاپ 17 اینچ دل مدل XPS 17

 این لپ تاپ برای امور تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه ایده آل بوده و نسبت به همتایان دیگر خود سری XPS 17 از عمر باتری بیشتری برخوردار است. در خصوص مشخصات فنی آن می توان به سی پی یو 14 هسته ای Core i7 و کارت گرافیک اختصاصی Geforce RTX4050 با 6 گیگابایت حافظه اشاره کرد که برای رندر و بازی کاملا مناسب خواهد بود.

لپ تاپ 17 اینچ لنوو مدل ThinkPad P17

می توان از آن به عنوان پرچم دار نیز اسم برد که با قیمت بیش از 4200 دلار به فروش می رسد. سری ThinkPad از سری های محبوب لنوو بوده که دارای صفحه نمایش Full HD و پردازنده اینتل Xeon با 32 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت SSD می‌باشد.

لپ تاپ 17 اینچ لنوو مدل ThinkPad P17

 کلاس کاری بالا و حرفه آن در کنار کارت گرافیک Nvidia RTX A4000 قابل رویت خواهد بود که توان داخلی این سری را تقویت خواهد کرد. به صورت کلی این محصول به اکثر کاربران پیشنهاد نخواهد شد زیرا هزینه زیاد آن شاید خیلی فراتر از نیاز ما باشد.

لپ تاپ 17 اینچی اچ پی مدل OMEN 17T-CM200

قیمت 2600 دلار برای گیمیر‌ها گزینه ای کاملا مناسب است. به طور خاص برای کاربرانی که علاقه‌مند به خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ هستند کاملا مناسب خواهد بود زیرا از پردازنده قدرتمند Core i9 با 24 هسته و 15 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت SSD نسبت به خیلی از همتایان خود برتر خواهد بود.

لپ تاپ 17 اینچی اچ پی مدل OMEN 17T-CM200

 سیستم خنک کننده ایده آل از گرم شدن بیش از حد لپ‌تاپ جلوگیری کرده و حتی در سنگین تری بازی ها هم عملکرد خود را حفظ می‌کند. سخت افزار سطح بالای آن برای استفاده در نرم افزار‌های ادیت و گرافیکی نیز توصیه خواهد شد.

منبع

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!