Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-05 10:19:27

مقایسه هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT3 و T15

 

امروزه محصولات شیائومی رقیب سرسختی برای همکاران خود مانند سامسونگ و ایسوس و ... شده است و در مواردی محصولاتش در زیبایی و کیفیت و کارایی، از این برندهای نام آشنا هم سبقت می گیرد. هندزفری های بیسیم بلوتو امروزه تبدیل به کالایی پرطرفدار در بازار ایران شده و نیاز هست که مشخصات فنی این کالاها بیش از پیش مورد بررسی قرار بگیرند. بنابراین برآن شدیم تا دو تا از محبوب‌ترین و به صرفه‌ترین هندفری‌های بلوتوثی شیائومی، یعنی هندزفری بلوتوثی هایلو T15 و هایلو GT3 را مقایسه کنیم که قیمت‌های نزدیک به هم و تفاوت هایی جالبی در ظاهر و باتری کیس و نگه داری شارژ با یکدیگر دارند. با ما همراه باشید تا این دو هندزفری را مورد بررسی قرار دهیم.

مقایسه هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT3 و T15 در مشخصات ظاهری

از مشخصات ظاهری مشابه هایلو GT3 و T15، می‌توان به رنگشان اشاره کرد که هردو مشکی می‌باشند. یکی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید بسیار به آن توجه می شود، وزن هندزفری است. درباره Haylou T15  و Haylou GT3 باید اشاره کرد که Haylou GT3 با وزن 3.9 گرم از Haylou T15 با وزن 3.7 گرم کمی سنگین تر است. ابعاد هایلو GT3 در وب سایت این هندزفری ذکر نشده، اما بد نیست بدانید که هایلو T15 در ابعاد 17.9 × 21.6 × 21.9 میلی‌متر طراحی شده است. از طرفی هردو دارای میکروفون می باشند و می توانید از آن هم برای پاسخگویی به تماس ها و هم برای مکالمه بهره ببرید.

مقایسه هدفون های بی سیم شیائومی هایلو gt3 و هایلو t15

مقایسه قابلیت های هندزفری بیسیم شیائومی مدل هایلو T15 و GT3

در مقایسه هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT3 و T15 به این نکته هم دقت کنید که هر دو از بلوتوث نسخه V5.0 پشتیبانی می کنند و از نظر تکنولوژی اتصال بکار برده شده، یکسان می‌باشند. خوب است بدانید محدوده عملکرد Haylou T15  و Haylou GT3 درفضای باز و بدون مانع، به 10 متر می‌رسد. یعنی تا ده متر می‌توانید با گوشی خود فاصله داشته باشید و برای پاسخگویی به تماس ها یا گوش دادن به موسیقی نیازی به گوشی نداشته باشید! از ویژگی های قابل توجه این دو هندزفری بلوتوثی، ضد آب بودن آنها است. اما لطفا توجه کنید! ضد آب بودن آنها بدین معنا نیست که اگر در آب غوطه ور شوند خراب نخواهند شد! اما طبق استاندارد IPX5، این هندزفری های شیائومی در برابر تعرق و غبار مقاوم می باشند.

 

مقایسه هدفون های بی سیم شیائومی هایلو gt3 و هایلو t15

با هندزفری بیسیم هایلو GT3 و هایلو T15 می توانید تماس های ورودی خود را شناسایی کنید، سپس به کمک هندفری تماس را پاسخ دهید و یا رد تماس داشته باشید! علاوه بر این می‌توانید امکان گوش دادن به موسیقی، پخش و توقف آهنگ، رفتن به آهنگ قبل و بعدی و ... را تجربه کنید. همچنین هندزفری‌های بی‌سیم Xiaomi قابلیت کاهش نویز تماس برقرار شده را دارند که به بهبود تجربه گفتمان تلفنی شما کمک شایانی خواهد کرد. از دیگر قابلیت های جذاب این هندزفری های بلوتوثی، داشتن دستیار صوتی می باشد که لذت استفاده از این هندزفری ها را بیشتر و کار با آنها را راحت تر می سازد.

مقایسه هدفون های بی سیم شیائومی هایلو gt3 و هایلو t15

مقایسه هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT3 و T15 از نظر باتری

در مقایسه هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT3 و T15 از نظر مشخصات فنی، یکی از موارد بسیار مهم باتری، میزان نگه داری شارژ و نحوه شارژ آنها می باشد. قبل هر چیزی بد نیست که بدانید جنس باتری هندزفری های هایلو GT3 لیتیوم پلیمر و هایلو T15، لیتیوم یونی می باشد که امروزه به صورت انبوه در تکنولوژی هایی مانند هندزفری بیسیم، ساعت هوشمند و ... استفاده می شوند.

با اینکه این دو هندزفری در موارد متعددی مشابه بکدیگر عمل می کنند اما زمان شارژ شدن این دو مدل متفاوت می باشد. بطور مثال، زمان شارژ ایرپاد های هایلو T15 یک ساعت و نیم می باشد و شارژ کیس آن به 4 ساعت زمان نیاز دارد که این زمان برای هایلو GT3 دو ساعت و نیم می باشد! البته جالب خواهد بود که بدانید مدت نگه داری شارژ هایلو T15 بسیار بیشتر و حدود 60 ساعت می باشد(شارژ گوشی ها بعلاوه شارز کیس) درحالی که این زمان در هندزفری بلوتوث هایلو GT3 حدودا 28 ساعت می باشد.

از نکات دیگری که می توان در مقایسه این دو هندزفری بلوتوثی شیائومی به آن اشاره کرد، ظرفیت باتری این دو می باشد. درواقع ظرفیت باتری ایرپادهای مدل هایلو GT3 و هایلو T15 یکسان و برابر  43 میلی آمپر در ساعت  با ولتاژ 3.7 ولت می باشد. اما تفاوت دیگر آنها در ظرفیت باتری کیس است. یعنی ظرفیت باتری کیس هایلو GT3 برابر با 6000 میلی آمپر در ساعت می باشد. این در حالیست که ظرفیت باتری کیس  هایلو T15 برابر با 2200 میلی آمپر در ساعت می باشد. در کنار این موارد، باید بدانید که با نگه داری طولانی مدت دکمه موجود بر روی این هندزفری ها، می توانید آنها را روشن یا خاموش کنید.

جمع بندی

با توجه به مواردی که خاطرنشان کردیم، هردو هندزفری در موارد متعددی، عملکردی مشابه دارند. از تفاوت هایی که قبل از خرید باید در نظرید بگیرید وزن، شکل ظاهری می باشد. هندزفری هایلو T15 کوچکتر بوده و کاملا در گوش قرار می گیرد. اما از طرفی هندزفری هایلو GT3 دارای کمی دنباله در انتهای هر گوشی می باشد که مزایای خود را به همراه دارد. از نظر فنی به تفاوت هایی در میزان ظرفیت شارژ کیس و یا مدت زمان نگه داری شارژ اشاره داشت که در این موارد، با هم تفاوت های چشمگیری دارند. این دو کالا قیمت های نزدیک به هم داشته اما در مشخصات فنی و ظاهری تفاوت هایی دارند که این مقاله می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین گزینه راهنمایی کند.

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!