Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-01 19:32:31

گیگابایت منبع تغذیه Aorus P1200W با مانیتور رنگی داخلی را عرضه می کند!

 

شما هرگز نمی توانید صفحه نمایش کافی داشته باشید، یعنی به اندازه صفحه نمایش خود قانع باشید!  حتی اگر مجبور باشید حاضرید کمی  مانیتور داخل کیس کامپیوتر هم داشته باشید! منبع تغذیه جدید Aorus P1200W از برند گیگابایت دارای صفحه نمایش LCD رنگی است که می تواند متن سفارشی، تصاویر، گیف ها و حتی فیلم ها را روی صفحه LCD خود نمایش دهد. بله ، فقط تصور کنید فیلم های مورد علاقه خود را روی پاور داخل کیس تماشا کنید!!

منبع تغذیه Aorus P1200W با مانیتور رنگی داخلی

اولین پاور با صفحه نمایش؟!!

این اولین بار نیست که می بینیم منبع تغذیه با صفحه نمایش ادغام شده است. ایسوس هم با تولید ASUS ROG Thor قبلا پا به این عرصه گذاشته است، اما بیشتر نمایش قدرت می باشد، نه نمایش فیلم های مورد علاقه شما! البته، نباید از کاربرد مفید این صفحه های نمایش در پاورها گذشت! کاربرد صفحه نمایش در PSU برای نشان دادن آماری مانند سرعت یا دمای فن می باشد.

پاور کامپیوتر 850 وات تمام ماژولار ایسوس مدل ROG-THOR-850P

 برای دیدن این محصول بر روی آن کلیک کنید

منبع تغذیه Aorus P1200W با مانیتور رنگی داخلی

آیا می توان روی صفحه نمایش این پاور بازی کرد؟!

متأسفانه، گیگابایت اندازه یا وضوح صفحه نمایش دقیق را ذکر نکرده است و همچنین نمی دانیم میزان رفرش ریت آن چقدر خواهد بود. آیا حتی می توان روی آن بازی کرد؟ قطعا بزودی جواب این سوالات رو هم خواهیم گرفت.

در صورتی که صفحه به تنهایی نور کافی را ارائه ندهد، گیگابایت میزان خوبی از RGB را مهیا کرده است. درست در زیر صفحه یک خط RGB نازک و لوگوی Aorus وجود دارد که می تواند در RGB Fusion 2.0 ، نرم افزار RGB گیگابایت تنظیم شود.

در صورتی که صفحه به تنهایی نور کافی را ارائه ندهد، گیگابایت میزان خوبی از RGB را مهیا کرده است. درست در زیر صفحه یک خط RGB نازک و لوگوی Aorus وجود دارد که می تواند در RGB Fusion 2.0 ، نرم افزار RGB گیگابایت تنظیم شود.

مشخصات فنی قدرتمند از Aorus P1200W

منبع تغذیه Aorus P1200W با مانیتور رنگی داخلی

P1200W که برای رقابت با بهترین پاورها طراحی شده است، دارای تمامی ویژگی های برجسته برای اینکه قابل رقابت با رقبای خود باشد را در خود گنجانده است:  بیشتر پاورهای قدرتمند کامپیوتر دارای ریتِ 80 پلاس پلاتین، کابل های تمام ماژولار ، فن 140 میلی متری ، جریان ورودی 15-7.5 آمپر ، ولتاژ ورودی کامل، کمتر از 16 میلی ثانیه زمان نگه داشتن، PFC فعال و خازن های ژاپنی را دارا هستند. البته همانطور که قطعا حدس می زنید، پاور Aorus P1200W گیگابایت هم این مشخصات را داراست.

P1200W  قابلیت و ویژگی های زیادی را در خود گنجانده است. همچنین یک کانکتور 24 پین و 10 پین، دو کانکتور پردازنده  EPS-12v، شش کانکتور peripheral  و شش کانکتور PCIe و البته صفحه LCD ارائه می دهد.

منبع تغذیه Aorus P1200W با مانیتور رنگی داخلی

از طرفی این پاور تمام استانداردهای محافظتی مهم از جمله OVP/OPP/SCP/UVP/OCP/OT را داشته و این هم نشان دیگری از حرفه ای بودن این منبع تغذیه می باشد.

این پاور برای چه کیس و سیستمی اندازه و مناسب است؟

ابعاد منبع تغذیه 160 × 150 × 86 میلی متر است که به آن اجازه می دهد در اکثر کیس های ATX جا می شود. اما اگر می خواهید صفحه نمایش آن را ببینید، باید مطمئن شوید که کیس شما دارای یک روکش PSU قابل جدا شدن باشد.

گیگابایت قیمت یا تاریخ عرضه را فاش نکرده و لینک خرید محصول در فروشگاه آن فعلا فعال نیست.

منبع تغذیه Aorus P1200W با مانیتور رنگی داخلی

درباره برند گیگابایت بیشتر بدانیم

گیگابایت مجموعه محصولات جامعی را ارائه می دهد که هدف آن "ارتقاء زندگی شما" است. گیگابایت با تخصصی که شامل سیستم های مصرف کننده ، تجاری ، بازی و ابر می شود ، شهرت خود را به عنوان پیشرو در صنعت با محصولات برنده جایزه از جمله مادربردها ، کارت های گرافیک ، لپ تاپ ها ، مینی رایانه ها ، و دیگر قطعات و لوازم جانبی رایانه ثابت کرد. GIGABYTE به عنوان یک توسعه دهنده دائمی در سخت افزارها و راه حل های رایانه و سرور ، در نظر دارد دامنه فعالیت ما را در سرورهای تجاری و سیستم های ابری با راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری که برنامه های AI و AI را با هم ادغام می کند تا مشتریان بتوانند اطلاعات دیجیتالی را ضبط ، تحلیل و تبدیل به اقتصادی کنند ، گسترش دهد. داده ها ، موفقیت کسب و کارها تسریع می کند.

آنها معتقدند بیشتر از هر برند دیگری ایده ها را در واقعیت نمایان و پیاده سازی می کنند. در واقع متن زیر برگرفته از سایت اصلی گیگابایت می باشد که خود را پیشگو معرفی کرده اند!

پیشگویی آینده شما در زمینه فناوری تصور کنید: ضربه زدن روی تلفن شما را به سیستم ابری متصل می کند. شهر شما در یک شبکه 5G قرار دارد که خدمات پزشکی، حمل و نقل و برق را ادغام می کند. حتی لوازم خانگی شما آنلاین هستند و برای سهولت زندگی شما کار می کنند. AI (هوش مصنوعی) تضمین می کند که همیشه گزینه های سرگرمی شخصی خود را دارید. بلاک چین دنیای مالی را تغییر داده است و شگفتی های پزشکی، هرروزه با کمک VR انجام می شود. آنچه شما در حال تجسم آن هستید در حال نزدیک شدن به واقعیت است و جهان به زودی برای پیگیری آن عجله خواهد کرد. اکنون زمان ارتقاء سطح کیفی زندگی می باشد. طیف گسترده ای از محصولات ما می تواند نیازهای شخصی، تجاری و محاسباتی شما را برآورده کند و شما را برای ترندها و پیشرفت های آینده آماده کند. با استفاده از فناوری، می توانیم به هر چیزی که تجسم می کنیم و حتی فراتر از آن، دست یابیم.

گیگابایت

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!