Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-01 19:32:18

معرفی 3 بازی برتر FPS (تیراندازی اول شخص) امسال

 

اگر شما علاقه مند به بازی‌های کامپیوتری می‌باشید، به احتمال زیاد از طرفداران بازی‌های FPS می‌باشید. همانطور که می‌دانید FPS ( تیرانداز اول شخص) زیر ژانری از بازی‌های ویدئویی تیرانداز می‌باشد که بر تفنگ و سایر نبردهای مبتنی بر سلاح در دید اول شخص متمرکز است و گیمر، این بازی را از طریق شخصیت قهرمان تجربه می‌کند و شخصیت بازیکن را در یک فضایی سه بعدی کنترل می‌کند. این ژانر ویژگی‌های مشترکی با دیگر بازی‌های تیراندازی دارد و به نوبه خود تحت ژانر بازی اکشن قرار می‌گیرد. از زمان ظهور این ژانر، گرافیک‌های پیشرفته سه بعدی و شبه سه بعدی، توسعهِ سخت افزاری را به چالش کشیده اند. ما در این مقاله سه بازی برتر FPS در سال 2021 را بررسی می‌کنیم.  در ابتدا به ذکر تاریخچه کوتاهی از بازی های اف پی اس می پردازیم، سپس سه بازی که حتما باید تجربه کنید را به شما معرفی می کنیم. همچنین یک وب سایت برای محسابه آنلاین و سریع FPS سیستم شما در هنگام بازی مورد نظر معرفی می کنیم که طبق مشخصات شما، دقیقا میزان FPS شما را اعلام می کند!

مروری بر تاریخچه بازی های FPS

بازی های به سبک تیراندازی اول شخص، به بازی Wolfenstein 3D (1992) باز می گردد، که به عنوان نمونه اولیه این ژانر که عناوین بعدی بر اساس آن ساخته شده است، شناخته شده است. یکی از این عناوین، و آغاز کننده محبوبیت بیشتر ژانر، Doom (1993) بود، که اغلب موثرترین بازی در این ژانر محسوب می شد. چند سالی است که اصطلاح Doom Clone برای تعیین این ژانر به دلیل نفوذ Doom استفاده می شود. تیرانداز کریدور نام رایج دیگری برای این ژانر در سالهای اولیه آن بود، زیرا پردازش محدودیت های سخت افزاری آن دوران به این معنا بود که بیشتر عملیات بازی ها باید در مناطق بسته، مانند فضاهای تنگ، راهروها و تونل ها انجام شود.

Half-Life 1998-همراه با دنباله Half-Life 2 2004 این پازل را تقویت کرد. در سال 1999، Half-Life mod Counter-Strike منتشر شد و به همراه Doom، شاید یکی از تأثیرگذارترین تیراندازان اول شخص باشد. GoldenEye 007، که در سال 1997 منتشر شد، یک تیرانداز اول شخص برجسته برای کنسول های خانگی بود، در حالی که سری Halo جذابیت تجاری و انتقادی این کنسول را به عنوان بستری برای عناوین تیرانداز اول شخص افزایش داد. در قرن 21، تیرانداز اول شخص از نظر تجاری مقرون به صرفه ترین ژانر بازی های ویدئویی است و در سال 2016، تیراندازان بیش از 27 درصد از کل فروش بازی های ویدئویی را به خود اختصاص دادند.

بازی‌های FPS  سبک تیرانداز اول شخص همیشه طرفداران زیادی داشته است و تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است. وقتی گیمرها به بازی های FPS فکر می‌کنند، به طور یقین به عناوین AAA مانند سری Battlefield ، سری Far Cry و سری Call of Duty فکر می‌کنند. در سال 2021 ، برخی تغییرات عظیم وجود دارد که در شرف وقوع هستند و انتظار می‌رود خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 معرفی کنند. در این مقاله سه بازی برتر FPS که در سال 2021 منتشر می‌شوند آورده شده است.

1. Battlefield 2042

 Battlefield 2042

پس از موفقیت های بزرگ Battlefield 1 و Battlefield V ، Electronic Arts با عنوان جدید Battlefield خود، Battlefield 2042 روبرو می شود. این بازی گیمرها را به روزهای آینده می‌برد و دارای حالت فتح Iconic (محیط بصری مبتنی بر نماد 2 بعدی، با معماها، تله ها، و موانع)خواهد بود. Battlefield 2042 به گیمرها پشتیبانی گسترده ای از 128 بازیکن در یک مسابقه ارائه می‌دهد. EA همچنین با معرفی ویژگی‌های Dynamic world که دائماً شرایط نبرد و آب و هوا را تغییر می‌دهد، توجه طرفداران را به خود جلب کرده است.

معرفی 3 بازی برتر FPS(تیراندازی اول شخص) امسال

2. Halo Infinite

سری افسانه ای Halo در سال 2021 با Halo Infinite باز می گردد. این داستان Master Chief را از آخرین عنوان Halo ،Halo 5: Guardians ادامه خواهد داد. برخلاف نسخه های قبلی، نسخه آنلاین چند نفره Halo Infinite به صورت رایگان قابل پخش خواهد بود. Halo جدید همچنین به گیمرها یک ویژگی بازی چند پلتفرمی ارائه می‌دهد که به گیمرها اجازه می دهد از Halo در چندین کنسول و رایانه شخصی لذت ببرند. تاریخ انتشار هنوز به طور رسمی توسط استودیوهای Xbox منتشر نشده است، اما مطمئناً بازی در سال 2021 منتشر می‌شود.

معرفی 3 بازی برتر FPS تیراندازی اول شخص

3. Far Cry 6

Far Cry 6 بازیکنان را به سفری در انقلاب چریکی مدرن می‌برد که ملتی را از دیکتاتور و پسرش آزاد می‌کنید. انتظار می‌رود این بازی با پیشرفت‌های گرافیکی زیادی نسبت به Far Cry 5 و همچنین خط داستانی پیشرفته همراه باشد. یوبی سافت(یکی از شرکت‌های ساخت و انتشار بازی می‌باشد) ادعا می‌کند که Far Cry 6 یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های اصلی این مجموعه را ارائه می‌دهد. این بازی به طور رسمی در 07 اکتبر 2021 منتشر می‌شود.

محاسبه آنلاین FPS شما در یک بازی خاص

مشاهده محاسبه گر آنلاین FPS

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!