Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2023-12-05 10:22:17

بانجی ماوس چیست و فواید آن

 

وقتی نوبت به بازی های رقابتی یا حرفه ای می رسد، شکی نیست که تنظیمات بازی شما باید بهترین راه برای همگام شدن با رقابت درون بازی باشد. چند پیشرفت فنی که در تنظیمات بازی شما اعمال شده است می تواند تأثیر مناسبی در گیم پلی شما داشته باشد. بانجی ماوس به شما کمک می‌کند تا تجربه خوبی در زمان انجام بازی ها داشته باشید و ثبات برای گیمرهای رقابتی کلیدی است. بنابراین قطعاً ایده خوبی است که به دنبال خرید بانجی باشید. البته مگر اینکه ماوس بی سیم داشته باشید. اگر به یک بازی رقابتی جدی وابسته هستید یا می خواهید در بازی های رقابتی مانند CSGO ، DOTA 2 و ... حرفه ای شوید، به مطالعه درباره بانجی ماوس در این مقاله از لوازم جانبی کامپیوتر و گیمینگ، ادامه دهید.

بانجی ماوس چیست؟

بانجی ماوس یک قطعه فیزیکی است که معمولاً گیمرها برای افزایش حرکت ماوس خود استفاده می کنند. از کشیدن سیم جلوگیری می کند، در حالی که آزادی حرکت کامل را برای گیمرها یا بازیکنان رقابتی فراهم می کند. بیشتر آنها توسط گیمرها به خصوص در زمینه ورزش های الکترونیکی استفاده می شوند.

بسیاری از مردم می‌گویند که بانجی ماوس فقط یک حیله برای فروش است و ارزش خرید را ندارد. به گفته برخی از افراد، روش‌های داخلی زیادی وجود دارد که می‌تواند مسائل مربوط به کشیدن سیم ماوس؛ مانند نگهدارنده های کابل و موارد دیگر را برطرف کند. در ابتدا معمولا هینطور به نظر می‌رسد. فکر می‌کنیم که یک بانجی ماوس فقط یک اختراع جالب و بی فایده دیگر است. اما بعد از دیدن بسیاری از بازیکنان حرفه ای CSGO (Counter-Strike: Global Offensive) که از بانجی در مسابقات خود استفاده می کنند، فکر کردند که چرا همانند بازیکنان حرفه ای آنرا امتحان نمی کنند، در حالی که استفاده از ممکن است بد نباشد.

تجربه بانجی ماوس

برای بررسی تجربه کار با بانجی ماوس، جستجوی خود را برای جستجوی سریع گوگل شروع کردم، فکر کردم این محصول ارزان تر خواهد بود. بدیهی است که این محصول فقط یک عملکرد دارد، پس چرا برخی مواقع گران است؟ در واقع قیمت آن دلیل اصلی بود که باعث شد بانجی ماوس محبوب نشود. زیرا مردم تمایل به خرید چیزهایی از برند های شناخته شده دارند و وقتی برند ها چنین کالاهای اساسی عمومی را بیش از حد قیمت می کنند ، هیچ کس واقعاً به آن توجه نمی کند. اما قابل گفتن است که ریزر این کالا را با قیمت نسبتا معقولی با طراحی بسیار زیبا ارائه می دهد.

به محض شروع استفاده از آن، می توانیم ببینیم که چرخش 180 درجه ای به شدت بهتر می شود. بنابراین امکان دارد از این واقعیت متعجب شویم که یک محصول ساده و عمومی می تواند تأثیر زیادی در هدف شما بگذارد. در ابتدا تقریباً احساس می شود که کنترل حرکت ماوس را از دست داده اید. با آزمایش بیشتر، هنگام انجام چندین مسابقه در CSGO و PUBG، حرکت ماوس بهتر و بهتر می شود.

مزایای بانجی ماوس

هدف در بازی، یکی از مهمترین فاکتورهای تبدیل شدن به یک بازیکن خوب است. بنابراین این کاملا منطقی است که بخواهید اطمینان حاصل کنید که توانایی هدف گیری صحیح شما توسط هیچ چیز محدود نمی شود . به همین دلیل شما به یک ماوس گیمینگ خوب همراه با موس پد خوب نیاز خواهید داشت. مسلماً این دو مورد مهمترین قسمت از تنظیمات هدف شما هستند ، اما یک راه حل واقعی می تواند با از بین بردن هرگونه احتمال کشش کابل ، همه چیز را کامل کند.

اگر با یک ماوس بیسیم بازی نمی‌کنید، احتمالاً قبلاً تجربه کرده اید: هدف شما در فاصله دور است و کابل شما در پشت بلندگو یا یک قوطی نوشابه گیر کرده و هدفگیری شما را خراب می‌کند. کابل ها نیز باید از جایی بیایند و قطع شدن کابل از میز کار یا لغزش از آن می‌تواند تجربه ای ناسازگار و آزار دهنده ایجاد کند. برای از بین بردن این مزاحمت ها باید ماوس بانجی بگیرید.

البته ممکن است فقط کابل خود را روی میز کار خود بچسبانید یا از انواع دیگر درمان های خانگی استفاده کنید و دقیقاً همان تجربه ای را که با بانجی تجربه خواهید کرد بدست آورید. اما برای یک راه حل ثابت و قابل اعتماد، توصیه می کنیم که به دنبال یک راه حل اختصاصی باشید بانجی این چیزها خراب نمی شوند (یا حداقل نباید از بین بروند) بنابراین یک سرمایه گذاری مناسب است که شما را از ناامیدی نجات می دهد و به نظر می رسد روی میز کار شما از چسباندن یک تکه نوار به مانیتور یا هر چیز دیگری بهتر باشد.

یک بانجی خوب همچنین بسیاری از کابل های ماوس پد را بلند می کند که احساس بسیار آزاد تری به شما می دهد. این برای افرادی که غالباً در بازیهای گروهی که سیستم ها بطور LAN هستند، شرکت می کنند؛ و یا دور از میز خود به بازی می پردازند بسیار کاربردی تر است زیرا شما می توانید آن را در جای خود قرار داده و به بازی بپردازید بدون اینکه با نوار و این موارد به هم بزنید.

جمع‌بندی

بعد از خرید این محصول نظرتان کاملاً عوض خواهد شد. ما اغلب فکر می کردیم که یک محصول ساده مانند آن تأثیر زیادی در حرکت ماوس نخواهد داشت. اما با کمی هزینه در این زمینه و خرید بانجی ماوس مناسب، می توانید بازی و حرکت ماوس خود را بهبود ببخشید. علاوه بر آن از کشیدگی و خرابی کابل ماوس خود جلوگیری کنید تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

منبع مطالعاتی 

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!